Tiskové vůně, tiskové esence
Využití vůní v tištěné reklamě je nejnovějším hitem na reklamním trhu. Dodáváme na 4000 druhů
esencí vhodných pro všechny běžné tiskové technologie (offset, flexotisk, sítotisk). Esence lze v tiskové reklamě využít pomocí těchto technologií:
Permanentní aroma
Esence je vytištěna přímo a uvolňuje se samovolně a neustále.
-
Výhoda – reklamní plocha (inzerát, leták a podobně) voní sama od sebe,
nevyžaduje žádnou aktivitu zákazníka
-
Nevýhoda – doba uvolňování aroma je omezená (přesná doba závisí na použitém
materiálu a uložení tiskoviny)
Mechanicky uvolňované aroma
Esence je konzervována v mikrogranulích obsažených v tiskovém laku, uvolní se po mechanickém
narušení granulí (kupříkladu tlaku prsty).
-
Výhoda – esence se uvolní i po dlouhé době
-
Nevýhoda – k uvolnění esence je nutná aktivní účast zákazníka (musí označenou
plochu otřít prstem)
Aromatizované nálepky
Esence je vytištěna na samolepku, kterou lze nalepit na jakýkoliv reklamní či prezentační
materiál
-
Výhoda – lze použít i na nízkonákladové tisky nebo na dopisy a jiné materiály
-
Nevýhoda – při použití ve velkém nákladu je tato metoda dražší, než přímý tisk
esence
Aromatizovaná lepicí klopa
Esence je obsažena v lepu.
-
Výhoda – snadné uvolnění esence při rozlepení (rozevření) tiskoviny, esence je
do doby aktivace konzervována a vydrží delší dobu
-
Nevýhoda – k uvolnění esence je nutné rozlepení klopy, vyšší náklady na výrobu